Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę, opracowując projekt nadruku reklamowego?

Na co zwrócić uwagę, opracowując projekt nadruku reklamowego?

Zamawiając upominki reklamowe, na pewno chcemy, aby realizacja złożonego zamówienia przebiegła bez problemów, a sam gadżet – wyróżniający się spersonalizowanym nadrukiem czy firmowym logo – prezentował się efektownie. Zabierając się za opracowanie projektu nadruku reklamowego, musimy zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów. Jakich? Tego dowiesz się z lektury artykułu!

Warto zadbać o dobre wymiary projektu

Wybierając upominki reklamowe, pamiętajmy, że ich rozmiar musi być proporcjonalny do wymiarów nadruku, który powinien być idealnie dostosowany do konkretnej powierzchni gadżetu. Oto kilka przykładów: na długopisach, linijkach i ołówkach dobrze wyglądają zwłaszcza podłużne grafiki, zaś na balonach reklamowych, kubkach, torbach i kamizelkach odblaskowych lepiej prezentują się większe nadruki w formacie kwadratowym.

Istnieją jednak grupy produktów, które wyróżniają się eleganckim i dość ekskluzywnym charakterem, dlatego duże, kontrastujące się logo naszej firmy może popsuć wygląd takich gadżetów. W dobrym tonie będzie zatem wykorzystanie mniejszego, subtelniejszego nadruku, który zachowa funkcję informacyjną, nie będzie natomiast dominować nad resztą artykułu.

Co z kolorystyką nadruku?

Jeśli już wybraliśmy najlepszy rozmiar nadruku, zwróćmy uwagę na kolorystykę przygotowywanego projektu. Odcienie i barwy muszą pasować do domyślnego koloru powierzchni reklamowej, na którą ma zostać naniesiona nasza opracowana grafika. Warto postawić na kontrastowe zestawienia, na intensywne odcienie i czytelne znaki, które na pewno rzucą się w oczy każdemu klientowi.

Przygotowując nadruki reklamowe na odzieży, kubkach, torbach i innych gadżetach, nie zapominajmy o czynnikach ekonomicznych. Jeśli dysponujemy dość niewielkim budżetem, to uważajmy na wykorzystywaną paletę kolorów. Przyjęło się, że im większe bogactwo barw, tym nadruk może być kosztowniejszy. Można zaoszczędzić, wybierając skromniejsze i bardziej minimalistyczne projekty albo korzystając z domyślnej kolorystyki powierzchni reklamowej – w ten sposób tworzymy ciekawe, eleganckie i modne upominki reklamowe, które będą przyciągać klientów swoim oryginalnym charakterem i stonowanym wyglądem.

Pamiętaj o odpowiednim zapisaniu pliku!

Ostatnim krokiem będzie poprawny zapis projektu. Należy wykorzystać takie same czcionki, jakie posiada drukarnia, z której usług chcemy skorzystać. Napisy muszą być zamienione na krzywe – warto dołączyć także pakietem użytych czcionek. Możemy również skorzystać z palety PANTONE – dzięki temu zachowamy odpowiednią jakość kolorów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.